28. července 2013

Mezinárodní konference - toť má oslava!

Pokud jste, pražáci, byli včera ve Žlutých lázních a potkali jste tam Řekyni, Kanďana, břišní tanečnici (Turkyni?), Hawaianku, Italku, Nigerijce a bandu klasicky oblečených lidí, pravděpodobně jste zahlédli mou narozeninovou oslavu. Mám ráda tematické párty a miluju dostávání dárků a slavení. Je tedy nasnadě, že jsem loni i letos stanovila téma pro svou narozeninovou párty.

Loni to byla Hippies párty, účast byla veliká (asi 25 lidí) a byl to den naprosto skvělý! Přemýšlela jsem, čím překvapit letos - retro? Ne, to už je celkem klasické téma. Film? Poměrně těžké na realizaci. Ale co takhle státy a národnosti? Symboly různých zemí? Letos byla párty ve stylu Mezinárodní konference!

Ano, šla jsem za Řekyni. Šaty jsem dělala společně s mámou, pas jsem ovázala hnědou saténovou mašlí, na kterou jsem zlatou nití vyšila křížky. Za páskem mám zastrkané různé zlaté řetízky. V uších mám dřevěné náušnice, na krku dřevěné korále, obojí tmavě hnědé. Účes je z hadích copánků, nahoře za ofinou čelenka ze stejné saténové hnědé stuhy.



Dostala jsem spoustu super dárků! Tři vína a toto:
 Od kamarádky Handi jsem dostala super oční stíny v odstínu takové chladné fialové a korektor. Stíny jsou krémové, ale nelepí. Mají v sobě trochu maličkejch třpytek, kovově se lesknou a jsou fakt krásný! Mám takové od Dermacolu, ale už jsou suché a drolí se, používala jsem je jen v nouzi. Takže jsem dost ráda za tyhle.

Korektor je správně mazlavý a fakt kryje! Hanďa dobře vystihla odstín, sedí dobře a stačí ho trošku.





Od další kamarádky jsem dostala plnou tašku dárků! Krásnej set kostiček do uší a na krk, vlastnoručně vyrobené přání, sprcháč od Radoxu, na němž mě naprosto fascinuje konzistence hustého pudingu! A sada svíček ve tvaru růží. 

Kamarádi jistě vědí, že mám ráda svíčky a vůně, takže to zkombinovali a jako další dárek jsem dostala kávovou svíčku. Voní silně, takže vůně budu v pokoji dlouho "viset". Jupíííí!


Už se těším, až si na příští párty zahrajeme hru Na eX! Zatím jsem nečetla pravidla, tak vám o ní povím jen to, že je to několik her dohromady, samozřejmě spojené se zvláštními úkoly a pitím alkoholu.


Naprosto božský nákrčník se teď nachází v mé skříni proto, že kamarádky A. a A. přesně vědí, že mám ráda barvičky. Světlounce béžový nákrčník s neonovými oranžovými puntíky je přesně šitý pro mě! Díky, holky!


Čokoládka se vždycky hodí, taková narozeninová klasika. Už leží otevřená tady vedle mě, dáte si? :)

Domů jsme se dostali ve čtyři hodiny ráno. Jdu tedy dospat co jsem nestihla dopoledne a část poobědového času! Dobrou noc.

Za portrétovky děkuji Haničce.


1 komentář:

  1. Tyhle kávové svíčky miluju! Jsou nejlepší a nejvoňavější. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý asertivní komentář (protože i kritika se dá napsat slušně!) :)